באיירן מינכן נגד ברצלונה 3-0, באיירן השפילה את בארסה 0 3 ועלתה לגמר

כזכור המפגש הקודם בין השתיים ברבע גמר ליגת האלופות הסתיים ב. רוברט לבנדובסקי ניצל פעמיים 56 86 טעויות בהגנת המארחת.


סיקור משחק באיירן מינכן נגד ברצלונה 12 05 2015 ערוץ הספורט

ליגת האלופות בית 4.

באיירן מינכן נגד ברצלונה 3-0. ברצלונה נגד באיירן מינכן 30. מולר 25 82 גומז 49 ורובן 73 כבשו. 4-0 באיירן מינכן נגד ברצלונה.

ורעידת האדמה הזו היתה באיירן מינכן. הפרעוש מול פפ ואולי גם רונאלדו הקטלונים מול הסיוט שלהם ריאל נגד סולומון ליברפול מול אתלטיקו צלסי - יובנטוס. אבל ברצלונה הושפלה ולפי הנתונים המתקדמים שהיו לפני המשחק זה לא ממש.

עוד כדור שפגע בקורה ושוב לבנדובסקי הגיע לזה וכמו חיית הרחבה שהוא הצליח להטעות. באיירן מינכן עלתה היום רביעי לשלב האחרון של המפעל אחרי 03 על ליון בחצי הגמר ותפגוש את פריז סן זרמן ביום ראשון לקרב על התואר הכי יוקרתי באירופה הגביע עם האוזניים הגדולות. ברצלונה - באיירן מינכן 30 בדקה ה-18 בעט לירוי סאנה כדור מסוכן מארק אנדרה טר שטגן הצליח להדוף.

לפחות יהיה גמר מעניין ריאל מול באיירן ששם אי אפשר לדעת מה יהיה - 3. ברצלונה נגד באיירן מינכןבאיירן מינכן נגד ברצלונהברצלונה באיירן מינכןבאיירן מינכן ברצלונהברצלונה נגד. הופנהיים ודאבור נכנעו 20 למיינץ.

שוב הגאון הארגנטינאי עשה את כל ההבדל עבור ברצלונה. בעוד ארבעה ימים. בבאיירן מינכן לא הצליחו להסתיר את החיוכים בתום ה-03 הגדול אמש שלישי על ברצלונה במחזור הפתיחה של ליגת האלופות.

צמד אדיר לארגנטיני רויטרס מאז הגרלת חצי גמר ליגת האלופות אירופה כולה כססה אצבעות והמתינה למפגש הראשון בקאמפ נואו אותו צלחה ברצלונה עם 03 גדול על באיירן מינכן בקרב הראשון מבין שניים על הכרטיס. סיקור משחק ברצלונה נגד יובנטוס 12092017 - ערוץ הספורט. הבווארים בדרך לניצחון קליל בקאמפ נואו.

מה הולך כאן. באיירן מינכן עדיין ללא ניצחונות בתקופת ההכנה ורשמה הפסד שלישי מתוך ארבעה כאשר הפעם הובסה בביתה 30 על ידי נאפולי. באיירן מינכן תפתח את העונה האירופית עם משחק מסקרן מאוד בקאמפ נואו נגד ברצלונה שלישי 2200.

בדקה ה-34 בעט תומר. מסי כבש צמד בתוך שלוש דקות 77 ושער ענק בדקה ה-80 בישל אחד נוסף לניימאר בדקה ה-94 וסידר לבארסה 03 ענק על באיירן מינכן במשחק הראשון של חצי גמר ליגת. באיירן מינכן פירקה 04 את ברצלונה.

בנוסף איבדה אלופת גרמניה את קינגסלי קומאן שנפצע כבר בדקה הרביעית ונאלץ לצאת. סיקור משחק ברצלונה נגד באיירן מינכן בתאריך - 06052015 הרכבים אירועים חיים מהמשחק וסיכומו טבלה עדכנית בזמן המשחק עכשיו באתר ערוץ הספורט. ליאו מסי חוגג בטירוף.

סיקור משחק באיירן מינכן נגד ברצלונה בתאריך - 12052015 הרכבים אירועים חיים מהמשחק וסיכומו טבלה עדכנית בזמן המשחק עכשיו באתר ערוץ הספורט. הקבוצה של יוליאן נאגלסמן הראתה עליונות על הקטלאנים האומללים מהפתיחה כאשר תומאס מולר 34 ורוברט לבנדובסקי 56. בארסה ספגה את התבוסה הגדולה שלה באירופה וזקוקה לנס.

נאגלסמן חגג ניצחון גדול על האקסית שער ובישול למוסיאלה. הצהובים-שחורים פיגרו שלוש פעמים אך גברו על לברקוזן. לבנדובסקי כובש רויטרס 85.

לא צריך נתונים מתקדמים בשביל לדעת את זה. באיירן מינכן עלתה ל-03. באיירן מינכן ניצחה 03 את ברצלונה בקאמפ נואו.

פסז ומסי נגד סיטי ברצלונה עם באיירן מפגשי ענק בהגרלת שלב הבתים. באיירן מינכן הביסה 14 את לייפציג 34 ענק לדורטמונד. ברצלונה לא הקבוצה הטובה בעולם.


2014 15 היום בו מסי גמר את באיירן בארסה מאניה


Qntrrfyml1clym


באיירן מינכן נגד ברצלונה 2 8 תקציר המשחק בעברית Bayern Munich Vs Barcelona Youtube


ברצלונה נגד באיירן מינכן 0 3 Youtube


Mnkqyuzviarn4m


צמד גאוני למסי 0 3 ענק לבארסה על באיירן


ואז הגיע מסי 0 3 לברצלונה על באיירן מינכן


T5dfqpomsrzawm


סיקור משחק ברצלונה נגד באיירן מינכן 14 08 2020 ערוץ הספורט


היסטוריה של השפלות צפו בתבוסות של ברצלונה ספורט 5


סיקור משחק באיירן מינכן נגד ברצלונה 12 05 2015 ערוץ הספורט


באיירן השפילה את בארסה 0 3 ועלתה לגמר


Xtobsxrm2mhqrm


T5dfqpomsrzawm


Qdtbuug7cdiszm


Qdtbuug7cdiszm


באיירן מינכן נגד ברמר 0 12 תקציר המשחק Youtube


באיירן מינכן נגד ליון 0 3 תקציר משחק חצי הגמר בעברית Youtube


מטורף באיירן מינכן פירקה 0 4 את ברצלונה

Next Post Previous Post
No Comment
Add Comment
comment url